28 mai 2008

I hate bagaje 2 mai 2008

sunt momente in care imi dau seama ca nu am cu ce sa ma imbrac. Momentele astea sunt:
1. dimineata inainte sa plec la scoala si stau inmarmurita in fata sifonierului ( care da pe din-afara de haine ) iar eu spun acelasi lucru "nu am nimic de imbracat" si tot in aceiasi blugi ajung si un tricou preferat.
2. ziua dinainte plecarii din tara cand imi fac bagajul. Exemplu mai concret este valiza mea care de 2 ore sta goala in mijlocul camerei asteptand macar o soseta sa aterizeze in ea. Nici o sansa. Am dat deja in depresie pt ca mi-am dat seama ca nu am cu ce sa ma imbrac. Sa zicem ca un tricou si un pantalon mai nimeresc, dar vine problema cu incaltatul !!!! Oricate perechi de pantofi cizme balerini adidasi am, sa mor daca se asorteaza vreuna cu tinutele mele.
3. 4....100. orice moment in care tb sa ies din casa si imi dau seama ca oricum m-as imbraca tot urata raman, tot nu intorc priviri in urma mea ( decat daca sunt in fusta ultra scurta) si asa ca ma gandesc ca nu are nici un rost sa mai incerc. Deci iau tot vesnica pereche de blugi, adidasii ( nu imi iau tocuri ca sa nu atrag atentia ) si un tricou cat mai nedecoltat cu putinta. Si fac asta pt ca nu imi place sa fiu pusa la punct ( in sensul de la 4 ace ) cand sunt singura pe strada. Ma simt penibil. De-aia prefer adidasi, ca sa nu ma impiedic in fata vreunui grup de baieti ( mi se intampla oricum), sa nu ma chinui sa merg si sa pot sa o iau la fuga daca ma alearga vreun aurolac sau ca sa prind metroul.
Sunt asa de deprimata. Nu am niciun ( asa se scrie nici un? ) chef sa plec

thanx for visiting!
Cory_si_atat

Niciun comentariu: