26 iul. 2008

londra- oras cosmopolit


Londra e cam plictisitoare, mai ales dupa ce ne-am intors din Paris unde nu aveai cum sa te plictisesti.

in londra vezi fetze lungi, magazine inchise de la 7 seara. Cladiri cu geamuri mici si vechi.

in afara de Big Ben si Westminster Abey care sunt superbe restul e BOOORING, un fel de bucuresti cu autobuze cu 2 etaje si taxiuri caraghioase.

in general totul e la suprapret, o sticla de apa la 1,5 litri costa 1,09 lire. adica 4,5 lei. E ridicol. Asta pana am descoperit un Tesco prin zona de unde am putut gasi apa la pret rezonabil.


Buckingam Palace e o mare basina, o cladire urata in the middle of nowhere, cu garduri aurite la varfuri.

e o amestecatura de natii, rar am auzit engleza pura.

Mi-a placut gara St. Pancras, m-a dus cu gandul la Harry Potter.

Picadilly Circus, despre care am invatat ani de zile la scoala generala si liceu, e chiar un circ. Un mic rond cu o statuie in mijloc, f aglomerat, in mijlocul unei strazi pe care trec ffff multe masini. Ma asteptam la mult mai mult. Profesorii mei m-au mintit sau probabil vorbeau si ei din carti, caci daca ar fi fost acolo nu mi-ar mai fi creat imaginea de Londra cea frumoasa si fermecatoare.

Dar macar pot spune ca am mers cu eurostarul :D . Mi se cam infundau urechile, mi-e cam frica de tuneluri.... dar am supravietuit :))

2 comentarii:

chem spunea...

Chiar nu pot sa inteleg cum poti sa spui ca Londra este boring si, mai ales, sa o compari cu Bucurestiul!!! Sigur ai fost la Londra??! Ai vazut parcurile, ai sesizat arhitectura ( si cea moderna , dar mai ales cea clasica), ce sa mai spun despre cultura lor?
Pot sa iti dau dreptate doar la ceea ce ai spus despre preturile de acolo - este intr-adevar scumpa, dar nu e cea mai scumpa capitala!
Apropo de Paris: "este frumos, pacat ca este locuit", si mai este si foarte murdar.NU exista termen de comparatie intre cele 2 orase! Adica, Londra este net superioara Parisului, din toate punctele de vedere!
Stii ca Big Ben-ul nu este ceasul din turnul de la Parlament ci cel mai mare clopot ?! Banuiesc ca nu stiai...deduc asta din "cunostintele" tale despre Londra.
Eu te sfatuiesc sa mai mergi, macar o data, dar sa te documentezi bine inainte, si iti garantez ca nu o sa mai ai aceleasi impresii.

cory spunea...

Ce esti ma tu, avocatul Londrei??:))))))
daaa, am fost la londra, ca doar nu esti chior/chioara! nu vezi ca am poza ca tot omu in fata la clopotul ala din turn????
londra e oribila din punctul meu de vedere, ce vrei dom'le, ce te legi de parerea omului:)) :)) :D da, am sesizat arhitectura. Mai bine nu o SESIZAM, ca m-a oripilat :)) Ce e asta, hai sa ii convingem pe altii ce mult ne place londra??? :)) ma bucur ca tie ti-a placut, sa fii sanatos :D