17 oct. 2008

utopia zilei de azi

pierdut chef de viata. ofer recompensa.

Mi-e dor de V, as manca in continuu, rezi s-a amanat cu o saptamana (acum e pe 16 nov) nici nu stiu daca sa ma bucur sau nu, parca prelungeste si mai mult agonia. E ca un fel de osandire la moarte care ti s-a amanat.

Uneori as vrea sa fiu o printesa intr-un palat mare, cu o camera mare, cu un pat mare si comod, cu un balcon cu vedere la gradina cu trandafiri de toate culorile unde Miki ar putea alerga in voie. Sa am multi prieteni buni pe care sa ii chem la petreceri si baluri, sa fie oameni care sa nu ma plictiseasca, care sa nu fie egoisti, sa fie inteligenti dar nu plictisitori, sa nu fie ipocriti si sa ma iubeasca.

Imi scuzati aberatiile, dar imi dau voie sa am si eu 5 minute de visat cu ochii deschisi.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si yo vreau patu` ala :((
ueaaaa :-<

Anonim spunea...

fain visul :D