11 nov. 2008

in pauza

cautand ceva pe google, nu mai stiu exact ce, am descoperit ca exista pe video.google.com o multime de filme in lungime originala, nu doar fragmente. Am fost f incantata. Ieri am ajuns cum spuneam, din intamplare pe filmul Maria Mirabela. Cred ca a fost un semn, pt ca la un moment dat broscuta Oachi spune ca ea nu e buna la nimic si zana padurilor s-a suparat pe ea si i-a inghetat piciorusele in izvor, lucru ce m-a impresionat f tare pt ca eu ieri chiar incepusem sa cred ca eu nu sunt in stare sa iau examenul si ca nu sunt buna de nimic, lucru total neadevarat, toti suntem buni de ceva pe lumea asta, chiar daca poate unii nu stiu sa ne aprecieze.

Acum am cautat Liceeni. Nu am timp sa ma uit pt ca am f mult de invatat si de repetat, dar dupa examen abia astept sa fac un maraton de filme romanesti vechi. La liceeni mereu plang, mai ales cand aud melodia. Imi aduce aminte de copilarie, poate de-aia. Nu intelegeam de ce nu pot sa alerg si eu cu incetinitorul asa cum fac ei pe deal la inceputul filmului. Ma intreb cine mai e impresionat de filmul acesta asa cum sunt eu.

Un comentariu:

abc spunea...

astăzi am dat de blogul tău, şi m-am uitat la maria mirabela. mi-a plăcut. am scris puţin despre el pe blog la mine. sper să nu te deranjeze că am scris de unde am dat de el, dacă da.. editez. mulţumesc că ai scris despre el.