22 ian. 2009

cu valiza

azi am tras dupa mine o valiza prin juma de Bucuresti, precum Cleopatra Stratan in videoclipul Ghita. Am remarcat urmatoarele:
Bucurestiul pute a pipi si kk. Rau de tot. De la fiecare zid si colt de bloc si scara de bloc si curte si oameni si iarba si pomi venea duhoare.

Bucurestiul e plin de noroi. Nu exista cm2 curat. La Universitate unde cica au renovat zona, e imputit. Parca e ciocolata cu lapte pe jos. Eu nu am mai pomenit asemenea mizerie in nicio alta tara sau oras pe care l-am vizitat.

Am observat ca e f greu sa tragi de o valiza pt ca risti sa ramai fara roţi. Trotuarele sunt pline de gropi si noroi. Trotuarele sunt pline de boschetari. Sunt pline de caini vagabonzi. Trotuarele nu au loc de urcat pt handicapati si deci nici de tras valizele.

A! si mai am si eu o nelamurire: de ce simt unii nevoia sa scrie PULA pe ziduri?

3 comentarii:

Anonim spunea...

nu numai in Bucuresti pute a pipi si kk...in toata tara mai exact...
Noroi este pentru ca nu avem asfalt si umblam pe drumuri de tara :))
si cuvantul si citez "PULA" e scris pe ziduri doar pentru ca alte lucruri nu le vin in gura la cei care le scriu =))

cory spunea...

=)) misto =)) nu le vin alte lucruri in gura =)) foarte tare

Anonim spunea...

fiecare se plange de ce duce lipsa =)))