29 ian. 2009

Draga jurnalule,.....

......
Lumea vorbeste prea mult la telefonul mobil si pe mine ma deranjeaza ca sunt nevoita sa le ascult palavragelile. As vrea sa coste mult abonamentele si sa fie minute mai putine pt ca lumea sa nu mai vorbeasca asa de mult. Ei sunt nepoliticosi ca poarta conversatii luuungi de 30 40 de minute in mijloacele de transport in comun. Strazile sunt prea aglomerate ca sa pot circula cu masina personala.Si nu imi place sa ma sune nimeni decat daca e important. Eu nu iau telefonul cu mine cand plec prin oras sa ma relaxez, nu il iau cu mine cand ma duc la munte, nu raspund daca nu am chef, il inchid noaptea si ma apuca crizele cand ma suna vreo ruda sa ma tina juma de ora in telefon sa ma intrebe de sanatate. E lumea dependenta de telefoane, se bipaie, se rup in sms-uri, isi pun melodii din top 10, isi schimba mobilele ca pe sosete...ce dracu ma, atata timp cat merge de ce sa-l schimb? oare telefonul e tot ce au ei mai bun pt a impresiona?
......
Unii miros urat, mai ales oamenii care au pungi mari. Nu am putut sa descifrez misterul oamenilor mirositori. Probabil au pungi mari ca au mult de mers sau vin de la mare indepartare si de-aia put, pt ca nu au avut unde sa se spele si au transpirat sau au mancat sunca cu ceapa in tren spre Bucuresti? Sau au vreo gaina moarta pt vreun doctor ?

p.s. Miki azi si-a inghitit singura pastila, dupa prima incercare nereusita a scuipat-o dar apoi a luat-o de pe jos si a inghitit-o . Incredibil, catel care inghite singur pastile.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu sincer...imi iau telefonul doar ca sa vad cat mai dureaza ora la scoala....dar mi-am tras un telefon smecher cu un leu :>...abonament cosmote ...500 de minute,500 sms in retea si 100 nationale (ca mi se reporteaza)...baiul e ca...nu am pe cine sa sun =))...si de aici ajungem la concluzia...ca tin telefonul doar pentru a vedea cat e ora

Oamenii aia sunt certati cu apa...nu au mancat nimic si nu fac plimbari kilometrice...doar certati cu apa :)

Miki fiind cainele tau nu? Destept caine...seamana cu stapana :D

Anonim spunea...

^ si tu`l crezi ?
intr`o vreme avea 2 telefoane la el :P

dooda spunea...

sincera sa fiu si eu sunt disperata de faza cu telefonul, imi vine sa il arunc pe geam cand ajung acasa seara si incepe sa sune in isterie, tocmai cand vreau sa ma linistesc si eu ..
catel de doctor, cory, ce te mira? :D