28 feb. 2009

raportul zilei de azi

azi am chef sa raportez:
- sunt f fericita pt razele de soare pe care 1 martie 2009 mi le-a aratat.
- Sunt extrem de fericita de mirosul de zambile pe care le-am primit de la tati.
- Sunt si mai fericita ca aseara am reusit fara greseli sa vorbesc in slovaca cateva fraze tampite de genul : "daca iti dau inghetata, o sa ma vrei? " , "imi plac florile, dar nu imi place inghetata", " ce pula mea vrei? nu vorbesc slovaca" si multe variatii pe aceste teme.

M-a enervat un tampit azi ca a aruncat in fatza mea un servetel pe jos. Ce le-as face eu astora..grrr

4 comentarii:

Anonim spunea...

iti doresc o primavara furmoasa!

Anonim spunea...

sa iti reziste zambilele cat mai mult timp

Si cum zici in slovaca "ce pula mea vrei?" =)))....si cum se scrie si cum se citeste :D

Imi spui te rogggggg? :)

PS : O primavara cat mai stralucita

cory spunea...

čo dopiče chceš?? (cio dopice hţeş)

Anonim spunea...

O primavara frumoasa Cory! :)