16 mar. 2009

in jurul meu

am in jurul meu diverse personaje, unele mai ciudate, altele mai putin ciudate:

  • o mincinoasa cronica
  • un catel pistruiat
  • un iubit amuzant
  • o prietena inteligenta, ambitioasa si care seamana cu Alyssa Milano
  • o crizata care se vaita intr-una dar nu face nimic
  • o barfitoare (de fapt mai multe, dar una le intrece pe toate)
  • cea mai buna mama din lume
  • un vecin cocosat
  • pacienti pisalogi
  • un sofer cu voce patruzantoare
  • domnul care imi spune "sarumana" in fiecare dimineata.

8 comentarii:

Lucian spunea...

foarte "colorat" ambientul, dar sunt sigur ca te-ai plictisi fara fiecare dintre ei :)

cory spunea...

eh, de unii m-as putea lipsi cu desavarsire si nu mi-ar parea rau :))

Anonim spunea...

yo am acum prajitura cu mere....si e foarteeee buna :D

A lu' Năstase spunea...

hmmm...doar atat poti sa zici despre iubitul tau?? "amuzant"? :)

cory spunea...

@ionut: mie nu imi plac prajiturile cu mere :( dar pofta buna !

@A lu' Nastase: a fi amuzant e un lucru maaare, cu greu se mai gaseste aceasta calitate in zilele noastre :)) evident ca nu e SINGURA lui caracteristica

Anonim spunea...

oricum fiecare dintre ele are un rol important , chiar daca e cel de a te barfi ! :)

Anonim spunea...

tell us more about that guy :X ala de`ti zice "sarumana" :X

cory spunea...

nenea ala e un domn in varsta cu care ma intalnesc in fiecare dimineata in statia de autobuz si ma saluta :D