7 sept. 2009

luni- dupa o saptamana de vacanta


azi a plouat pe umbrela mea galbena, mi-a intrat apa in adidasi, mi-am impletit parul la spate in spic de grau si am mancat iar nenorocitele alea de bomboane de la hematologie...o sa dau in diabet pana la urma. Acolo tot timpul e ceva delcios de mancat: prajturi, bomboane, pizze....si e greu sa ma abtin.

garsoniera e aproape gata, arata f dragutz si sper ca in maxim o luna sa ma mut. O sa imi para rau ca o parasesc pe Dana- cea mai tare colega de camera pe care am avut-o vreodata.

am mai zis ca urasc sa ma trezesc dimineata? mi-e fiziologic imposibil sa ma trezesc cand e inca intuneric afara.

Am ajuns intr-un final la spital si nu a fost asa dezastru cum ma asteptam...a fost o zi chiar placuta si am inceput sa ma adaptez la noul mediu (dupa 2 luni :)) era si cazul. Am colegi de gasca.

Un comentariu:

Alex Mazilu spunea...

imi place blogul ...