19 oct. 2009

casa noua...

aseara am dormit prima oara in garsoniera. Am visat urat spre dimineata.

centrala nu mi-a mers ieri pt ca am bagat-o invers in priza...am stat fara apa calda... Imi ingheteau mainile de muream.

cand a venit Mihai sa imi faca centrala am gasit o balta in mijlocul camerei...apoi a inceput balta si in bucatarie, pt ca nu erau inchise calorifele. Drept urmare mi s-a cam stricat parchetul in camera, un pic umflat :(( desi eu am sters cat am putut de repede.

acum apa calda merge dar are un miros ciudat de ars si e galbena. Nici macar nu mai incerc sa imi explic ce se intampla.

Astept cuminte sa intre totul in normalitate :D

4 comentarii:

dooda spunea...

mereu e greu la inceput, important e ca ai casuta ta. felicitari, sa ai parte de un camin cald :)

Anonim spunea...

ooo,independent woman ! me like that :D ! me hug you ! me kiss you ! me bed si bad !

cory spunea...

multumesc gagici! :D

Anonim spunea...

E mereu mai greu cand te obisnuiesti cu o casa noua, dar dupa aia nu o sa mai poti dormi altundeva. :D