13 ian. 2010

impotriva media

stiri in seara asta:

-cutremur in haiti cu mii de morti
-viol la politehnica
-bebelus de 4 luni mort pt ca nu a fost hranit
-barbat : si-a prins capul intre vagaoanele de tramvai si a fost zdrobit
- mai departe nu stiu ce a urmat pt ca am schimbat pe muzica

concluzii: astia care prezinta stirile sunt niste idioti
ca sa accepti sa te uiti in continuare la stiri tre sa fii la fel de idiot

eu cred ca lumea e asa cum vrei sa o vezi. M-am saturat sa mi se induca stare de panica. Media nu prezinta decat ce vor ei si baga in cap la populatie idei si sentimente care nu sunt decat pe jumatate adevarate.

nici nu vreau sa intru in subiectul PORCIN !

2 comentarii:

Anonim spunea...

De acord cu tine!

Anonim spunea...

Chiar eu am "trait" o experienta cu mass-media. S-a intamplat de mult...eram destul de mic, dar imi amintesc si acuma foarte bine cum o fata de la un bloc vecin s-a sinucis si media a inventat tot felul de povesti pentru a face lumea sa cumpere ziarul sau sa se uite la tv...
Oricum daca stai sa te uiti la stirile de la ora 17 o sa auzi si o sa vezi numai violuri, droguri etc. cum ai zis si tu.