14 mar. 2010

conferinta sibiu


vineri am plecat spre Sibiu; sambata au fost prezentari interesante, iar seara am iesit. Am mancat la Crama Sibiul Vechi, unde chelnerii sunt imbracati in costume populare si mancarea a fost delicioaasaaa( nu mi-a placut ca se fuma);
apoi ne-am mai plimbat prin centru, am hoinarit pe strazi, apoi ne-am dus La Turn si am baut vin fiert si Pina Colada si am stat pana ne-au "dat afara" la 12 noaptea, cand se inchidea restaurantul. Apoi am stat la povesti la mine in camera pana pe la 1.30.
Nu am facut prea multe poze pt ca mi s-a descarcat bateria la camera, iar incarcator nu aveam cu mine. Mi-a parut rau ca nu am luat Jenga cu mine- nu credeam ca voi gasi cu cine sa ma distrez asa.
M-am intors cu ei cu autocarul, a fost f frumos :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Buna, ai un premiu la mine pe blog.