1 iun. 2010

inceput de vara

toata ziua de duminica mi-am petrecut-o hai hui prin oras, prin magazine, am fost doar eu cu mine si a fost grozav. Nimeni nu m-ar fi suportat oreeee in sir la cumparaturi si cautat haine si pantofi.

sambata Irina a cumparat o umbrela mare din Mall doar pt ea si Tavi :) am mers toti 3 prin ploaie impreuna. Am vazut "Date Night", un film tampitzel dar la care am ras si ne-am distrat :)) Oricum, cea mai tare comedie a fost "Hot Tub Time Machine" :))
(stiti...ca sa afle in ce an s-au teleportat, unul din ei a intrebat ce culoare are Michael Jackson:))) a fost geniala faza)


Azi am mancat la Marshal si inca mi-e rau, atat de delicioasa a fost mancarea incat nu m-am putut abtine sa nu mananc inclusiv din desert ( placinta cu mere si inghetata- eu nu sunt fan inghetata, si nu suport placinta cu mere, bleah, dar astea erau divine). Somonul a fost cat se poate de roz si de gustos. Salata cu ruccola a fost interesanta, dar prea "sanatoasa" pt mine :))

Chelnerul era mortal: doriti puiutz? Pestisor? piersicutza? salatzica? vinisor? :))) totul era diminutiv pt el :)) un haios

Am mers prin ploaie cu umbrela mea galbena.

Stiti...eu merg pe jos la spital..acum e foarte placut dimineata.

Umezeala asta din aer imi face parul pufos, nu imi sta nicicum, se umfla si sta ca naiba.

aa..si daca tot e inceput de vara declar oficial asta melodia verii, e atat de proaspata si plina de viata...sigur o stiti, e melodia din reclama poiana. Daca stiti franceza e si mai bine. Enjoy your summer copii!. Pupici!




Un comentariu:

deea spunea...

O vara frumoasa iti doresc! :*