29 nov. 2010

schimbari -stil de viata

a inceput totul acum vreo 2 luni cand Silviu, fratele lui F., a pus pe facebook un film despre cum sunt masacrate animalele pentru a face haine de blana din ele. Nu am putut sa urmaresc mai mult de 30 de secunde, dar m-a marcat profund.
Apoi, acum o luna, tot S. a mai postat un link de la PETA in care "Pink speaks up for sheep" .
Am inghitit in sec numai cand am citit despre ce e vorba, cum niste biete oi, animale adorabile, sunt torturate pentru ca noi, oamenii sa avem niste bluze din lana lor.
Si de atunci viata mea s-a schimbat. PETA ma incuraja sa fiu vegetariana pentru o luna. O LUNA doar.
Am inceput in joaca: am semnat o promisiune sa fiu vegetariana timp de o luna. Si de a doua zi am incercat.
Iata-ma acum, dupa o luna de zile, in care nu am mai mancat carne si am inceput sa reduc si lactatele.
Nu simt nevoia de carne deloc, ma simt mult mai bine si fizic si psihic.
E un subiect complex pe tema caruia se poate discuta ore intregi. Am citit si m-am documentat despre pro si contra carne/vegetarieni/ovo lacto vegetarieni.
Animalele sunt torturate si noi nu avem dreptul sa facem asta.
Sunt foarte fericita de cand am luat decizia aceasta.
Ma simt mai informata si mai constienta de ce se intampla in lume.
Refuz sa incurajez masacrul animalelor atata timp cat am alternative mai sanatoase dpdv fizic si moral.
Am zis!

Un comentariu:

Ralu Pataliu spunea...

Mi se pare extraordinar ca faci asta pentru animale si nu pentru un moft sau pentru ca e "la moda" sa fii vegetarian. Am vrut si eu sa devin vegetariana din acelasi motiv, dar parca n-as vrea sa-mi fac rau mie insami incercand sa fac un bine. Am auzit din diverse locuri ca nu e prea bine sa renunti total la grasime animala si la alti nutrienti care se gasesc in carne. Asa ca te intreb... cu ce inlocuiesti anumite chestii din carne? Sau, mai bine zis, ce mananci in general, in afara de legume si fructe? :)