16 feb. 2008

:(



am facut deja atatea greseli si stiu ca si azi cu siguranta gresesc in legatura cu tine, dar inca o greseala in plus ce mai poate schimba in viatza mea...
sa accept aceasta ciudata intalnire a fost o nebunie! sunt trista printre oamenii care trec prin fatza mea,dar nostalgia de a te revedea e mai puternica decat plansul.
soarele care imi lumineaza fatza imi da un semn de sperantza. Iubire, grabeste-te, eu nu mai rezist, daca tu nu vii eu nu exist...nu exist
S-a schimbat si vremea si a inceput sa ploua, dar raman sa te astept in continuare, nu conteaza ce poate sa creada lumea... eu nu vreau sa plec! Ma uit in mine si imi pun intrebari...dar nu simt nimic

..Sunt doar un rest de sperantza ...pierduta printre oameni...

iubire, e deja tarziu si eu nu mai rezist, daca tu nu vii eu nu exist...

Lumini, masini, vitrine, strazi, toate mi se amesteca in minte. Pana si umbra s-a saturat sa ma mai urmareasca...ziua se sfarseste incetul cu incetul.
Nu-mi ramane decat sa ma intorc acasa la viatza mea trista, aceasta viatza pe care vroiam sa ti-o dariuesc tie si pe care ai faramitzat-o printre degete..
iubire iarta-ma, dar nu mai rezist. Acum pentru totdeauna eu nu exist...eu nu exist...

Niciun comentariu: