14 feb. 2008

Esti fericit si habar nu ai de ce



pentru multi oameni fericirea inseamna lucruri materiale: casa , masina, haine de firma.
Adevarat fericire nu depinde de nici un obiect.
Adevarata fericire vine din interior, e acel sentiment care te face sa te bucuri ca te-ai trezit, ca a inceput o noua zi, o dorinta si incantare ca traiesti, ca ai viata. Esti fericit si nu stii de ce. Simti ca e grozav sa traiesti, sa vorbesti, sa respiri.

Multi spun "sunt atat de fericit pt ca am casa", "sunt atat de fericit pt ca am masina", "ce fericit sunt ca am femeie", "sunt fericit ca am serviciu". toate acestea sunt trecatoare; intr-adevar fiecare din ele te face fericit pt o perioada de timp.
Dar dupa aceea? dupa aceea te obisnuiesti si nu vei mai fi fericit. Apare altceva care vine sa inlocuiasca :"daca am asta si asta voi fi fericit"
Dar apoi, cand le ai, vei fi fericit, multumit, implinit un timp oarecare- si dupa aceea vei cere altceva.
Unii oameni sunt predispusi la fericire, asa cum sunt altii predispusi la a fi nefericiti indiferent de cat ar fi de bogati sau de iubiti.

Niciun comentariu: