15 iun. 2008

broasca testoasa

  • ma tot uit la friends si imi place Ross la nebunie.
  • Elena umbla creanga cu pr ei si eu stau singura in camera, nu am chef de invatat.
  • azi mi-am luat o rochita f dragutza.
  • abia astept sa plec la Londra, sper sa fie totul bine cu avionul etc...mereu mi-e frica.
  • parul meu arata jalnic neindreptat, am zile cand sunt convinsa ca ma duc sa ma tund, dar am momente cand imi place lung desi stiu ca nu imi sta bine cu el lung.
  • Viata mea e oarecum plictisitoare in momentele de fatza, nu prea am chef de nimeni, prieteni nu mai am, oricum terminam scoala si nu prea mai e nimeni in Bucuresti.
  • ma gandeam sa il cer pe V de barbat ( ). Oricum la cat de nebuna sunt as fi in stare. De fapt i-am zis mai in gluma mai in serios si a zis ca el oricum nu are nimic impotriva. Acum nu am inteles daca e ok cu ideea de a fi cerut sau daca ar accepta. Ramane de vazut, Inca ma consider prea tanara sa ma marit. Adik nu vreau sa ma gandesc prea serios la asta, o las la capitolul "glume.." pt ca altfel ma panichez si ma inchid in carapace
  • Stiu ca nu m-am dus deloc la stagiul de gineco dar nu imi pare rau chiar deloc.
  • azi ma gandeam ca imi trebuie rochie pt balul de absolvire, care nu stiu daca se tine, cand se tine si daca ma duc, dar mie imi trebuie rochie.
  • mi s-a uscat bambusul si l-am taiat. Oare o sa ii mai creasca frunze?
  • gata, nu mai scriu, ma duc sa ma uit pe geam sau sa ma gandesc daca sa ma duc in Carfur sau nu, pt ca nu mai am paine. Dar mie nu imi place sa ies singura din casa , ma simt vulnerabila si privita de sute de ochi. Sunt foarte paranoica, stiu, dar nu ma pot schimba. Tot e un pas ca sunt constienta si recunosc
  • LATER EDIT: pe geam vin din departari sunete de manele care imi gadila urechea intr-un mod mai mult decat neplacut. Am prins chiar si niste versuri din refren "nu te mai juca cu focul ca iti fac electrosocuri". Ce minte geniala trebuie sa ai ca sa creezi asa minunatie ...vai vai

thanx for visiting!
Cory_si_atat

Niciun comentariu: