9 iun. 2008

a trecut timpul :(




  • cand am inceput sa scriu pe yahoo360 acum 2 ani eram mult mai amuzanta si mai interesanta. acum scriu din inertie, incerc sa imi pastrez obiceiul, dar nu mai simt nevoia, nu mai am inspiratie, nu mai pot sa ma exprim. Scriam aproape zilnic, imi tineam blogul la vedere si putin imi pasa de gura altora.


  • Acum m-am maturizat? rahat, nu imi convine chestia asta cu maturitatea, nu imi place ca am devenit unul din adultii aceia responsabili cu probleme care nu mai stiu sa faca haz de necaz sau sa rada prosteste la tom si jerry.


  • Inca ma mai uit la desene animate dar nu mai am rabdarea de alta data. Privesc la ele si imi aduc aminte ce simteam cand eram copil.


  • Am simtit schimbarea asta de maturizare dupa primul an de trait in America. Deja dupa al 2-lea an deja am pierdut 75 % copilul din mine :))


  • acum scriu cu floricele pe blogspot, mai am putin si termin facultatea, V e departe si mi-e greu uneori...cand toate matusile (vreo 10 pe putin) ma intreaba cand ma marit...cand ma marit ??? :)) Daca ar sti ele ca nu mai e ca pe vremea lor


  • pe Miki o iubesc mai mult ca niciodata, e cel mai frumos si cel mai cuminte catel din lume si sunt fericita pt ziua in care am cumparat-o din piata de la nenea care vindea 3 catelusi in cosuletul de la bicicleta.


  • ar trebui sa reiau activitatea zilnica de a scrie. Uitasem cat e de relaxant si cat de frumos e dupa ce citesti peste ani. Tocmai am recitit ce scriam acum 2 ani pe yahoo360. Ce vremuri.


thanx for visiting!
Cory_si_atat

Niciun comentariu: