7 iun. 2008

razna

Imi doresc f mult sa imi mearga totul struna asa cum ii merge lui V, sa citesc o data si sa stiu, sa nu ma mai stresez aiurea, sa ma distrez vara asta chiar daca am o tona de invatat pt licenta si rezidentiat, sa plec in Londra si Paris asa cum mi-am propus, sa fiu in primii 100 la rezi ca sa fie ai mei mandrii de mine si eu de mine.
Imi doresc ca in cazul unui esec la examen sa nu ma stresez si sa pot spune ASTA E! cu nesimtire si cu capul sus, sa merg inainte si sa imi traiesc viata fara sa imi omor neuronii.
Zilele trecute mi-a fost rau (fizic si psihic. Dureri de cap, in piept si deprimare), asa ca mi-am spus ca mai bine intreaga si sanatoasa decat nebuna si bolnava.
pana una alta hai sa ascultam o melodie sa ne binedispunem HIHI :D



Hara - Aiurea
Asculta mai multe audio Muzica »

thanx for visiting!
Cory_si_atat

Niciun comentariu: