10 iul. 2008

frica

mi-e frica. Mi-e foarte frica. Ma intreb altii cum pot? oare si lor le e frica cum imi e mie? de ce nu pot sa fiu relaxata? Daca nu imi aduc aminte nimic in ziua examenului? mi-e frica. Si pt ca mi-e frica nu pot sa invat cum trebuie.

Am zile cand sunt optimista. Dar imediat ma gandesc oare cati sunt mai buni ca mine si mi-o vor lua inainte?

Simt un nod in gat chiar acum, m-am panicat si nu mai pot sa fiu rationala. Imi simt sangele curgand prin vene, simt furnicaturi in talpi.

Imi doresc sa invat dar frica nu ma lasa sa ma concentrez.

Nu am in cine sa gasesc un sprijin, un ajutor, un sfat. Nu am cu cine sa imi impart grija. Imi dau seama ca in examenul din toamna e viitorul meu.

Miza e prea mare...de aceea mi-e frica.
thanx for visiting!
Cory_si_atat

3 comentarii:

ClaudelGFX spunea...

Se ia una bucata ata mai lunga, legi frica de munerul usii de la intrare in cladire si te duci relax in clasa stiind ca din clipa in clipa cineva iti va lua frica de pe suflet :))

Oricum Success! (in caz ca nu e prea tarziu:P)

Anonim spunea...

Si eu am o anumita teama pentru examen. Dar trebuie sa gandim POZITIV.
Il vei lua cu succes. >:D<

cory spunea...

multumesc pt incurajare :*