13 iul. 2008

observatii

impulsivitatea te face sa te duci la coafor si sa iti tai parul iar apoi sa iti para rau un pic

a invata devine o dependenta, mai ales daca faci din asta ceva de genul: "iupii, abia astept sa ma duc la film diseara" in loc de asta sa spui "iupiii, abia astept sa termin de invatat insuficienta renala diseara"

sunt unii oameni care au fetze potrivite pt a purta ochelari. Sunt altii carora nu le sta bine cu nici o forma de ochelari.

da, da, despre mine vorbesc :-j



thanx for visiting!
Cory_si_atat

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si mie mi-a parut rau ultima data cand l-am tuns. (acum 3-4 luni)

Yupiiiii, pana diseara sper sa mai rezolv 10 subiecte pentru admitere. Abia astept. =))))
Da' de unde?:))

cory spunea...

lol :)) :)) :))

Anonim spunea...

din impulsivitate m-am ales si eu din plete cu un bob asimetric de nu mi-a ramas nici de coada

cory spunea...

:)) da, taie cam mult frizeritele astea :))