12 sept. 2009

www.gresie-faianta.ro

Domnul Baran are o catelusa mare si frumoasa, o familie de care e mandru si un magazin cu gresie si faianta in Colentina. Am intrat la el cu disperare sa gasesc niste faianta si gresie care sa imi fie transportata la o anumita ora sambata dimineata. E u om deosebit, inteligent, rabdator, doritor sa ma ajute pt interesul meu si nu al sau.
Azi dimineata a aparut la timp cu o dubita galbena. Stiti ce muzica asculta? o muzica senzationala, o muzica clasica care nu se potrivea deloc cu decorul tiganiei din Bucuresti, o muzica pe care nu am auzit-o in viata mea la cineva in masina. Stiti cu totii ca din masini rasuna ori manele la maxim ori ultimele hituri din cluburi care te fac sa te dai cu capul de toti peretii.
I-am vazut firma din troleul 66 in care imi fac veacul in fiecare zi si am intrat la el pur intamplator.Sunt fericita ca am cunoscut un astfel de om.

S.C. Aldine Design

Niciun comentariu: