14 sept. 2009

toamna


termur :)) frig, emotie, durere de capatana, naiba stie ce am. Am mainile reci.
Sunt mandra de mine. Am o viata grozava.

Din pacate nu sunt toate la fel de roz, azi m-am trezit plangand pe strada, noroc ca eram pe Ziduri Mosi unde nu era multa lume. Ma gandeam la bolnavii nostri cu leucemie si la doamna I. care nu arata tocmai bine, la doamna U. care a murit cat am fost eu in concediu si tot asa. Nici muzica din Ipod nu o mai auzeam, nici frunzele copacilor nu mai reuseau sa imi ia gandurile rele.
Intr-un final mi-am revenit cand am intrat la magazin sa cumpar intrerupatoare si prize pt garsoniera.

A fost o zi superba de toamna, anotimpul meu preferat, cald si calm in atmosfera, desi e un trafic absolut infernal. Am devenit dependenta de ipod in ultima vreme, probabil si de nevoie, ca sa nu aud ce e in jurul meu prin tigania din Colentina.

cam atat pt azi, noapte buna copii !

Niciun comentariu: